Nytt, Införskaffat, Shoppat

Har lite nya saker. Köpt på olika datum. Här är kontentan av tre dagars butiksspringande.


                                                          


 ♥ Jeans från Bikbok. (bild ett) Går aldrig in där. vet inte varför jag köpte dessa där. Jag var väl desperat. Förresten - vet någon om stretchjeans drar ihop sig i tvätten? Härlig färg i alla fall.


♥ Till jeansen fick man välja en hood. (bild två)Använder inte sådana egentligen. Men för en hundralapp extra kändes det vär det. Jättemysig och lagom tajt. Med orange velour i luvan.


♥ En Isadora air brush nummer 72 Detta är en foundation du sprayar på. Superbra för stressiga mornar. (Bild tre)


♥Min beloved Friis and companyväska. Älskar den så mycket. Im in love. Det är inte bara min väska. We're involved, my bag and me.


♥ En kort svart trench med rund krage från HM har också införskaffats. Hänger i garderoben och väntar på lite kyligare dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback