På tapeten - bloggmobbing

Något som det pratas mycket om här på bloggarna är bloggmobbing. Jag vill bara stryka under min åsikt då jag läst att många blir orättvist behandlade här på nätet. Det är ju hur fel som helst. Jag menar.. det finns ju inte ord för hur fel det är! Den som mobbar tar ett snesteg, inte bara så stort att denna vrickar foten, utan bryter hela benet. Jag menar, går du fram till någon främmande mäniska på stan och säger: "Fy f*n va ful du är!"? - nej! Exakt! Detta är precis samma sak här om inte värre, då anklagaren inte ens vågar se personen i ögonen, och inte ens vågar uppge ett namn, en adress...
Har folk inget bättre för sig än att sitta och få andra att må dåligt? Mår de så dåligt själva att de måste veta att någon annan också gör det?! Det hela är absolut absurt!

Stå på er alla därute som är med om detta! Be strong! 


73263-279

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag hatar bloggmobbning! Såjävla okonstruktivt och nertryckande

Postat av: Bohemica

Bra skrivet och en kram till dig för att du skrev en sån snäll kommentar till mig!

2006-08-30 @ 07:36:47
URL: http://bohemica.blogg.se
Postat av: Julia

You know you...: Eller hur! Jag finner bara ingen anledning!

Bohemica: Jag tycker bara att det inte borde försiggå. Blir så arg när jag läder sådant. Men du verkar vara en fin tjej som står på sig! Kram till dig med!

2006-08-30 @ 12:59:59
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag håller med ditt inlägg, det är så jävla onödigt att skriva eller säga taskiga kommentarer om någon bara för att de själva ska känna sig bättre. Det är sant so mdu skriver bara för att dem mår dåligt el har dålig självkänsla vill de trycka ner andra också. Det suger.
Bra skrivet!

2006-09-01 @ 20:01:28
URL: http://nina.bloggtopp.com
Postat av: Julia

Nina: Eller hur! Det känns bra att vi här på bloggarna kan stötta varandra i alla fall. kram.

2006-09-03 @ 10:43:25
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback