Tips från mig!


I dag ramlade det ner en katalog från HM i brevlådan. Rea katalog. Hittade lite som skulle passa. Basic grejer mest. Hittade en volangblus som skulle vara så sött med ett par slitna jeansshorts i sommar, along with ballerinas eller flats. Fanns inte i min size. Hittade dessa två.. finns inte heller i min storlek. Attans. De ser så mjuka ut båda två, och den första är enkel med det lilla extra. Synd, när jag för en gångs skull ville ha. Ni med lite större storlekar, lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur får man rea katalogen? :)

2006-12-06 @ 19:06:48
Postat av: Sandra

Hur får man reakatalogen? :)

2006-12-06 @ 19:12:19
Postat av: Julia

Jag tror det är alla medlemmar som får den. Är du inte medlemm kan du gå in på hemsidan där man rear ut samma plagg. Kram Julia.

Postat av: Sandra

Haha ojdå jag råkade visst skicka 2 likadana kommentarer. förlåt :)

Jo jag är medlem men jag har inte fått någon :/
Kram

2006-12-07 @ 16:22:40
Postat av: Julia

Sandra: Det är lungt ;)
Vad konstigt.. men det dyker säkert upp en hos dig med. Annars får väl du ringa och säga att du inte fått någon. Kram.

2006-12-07 @ 18:54:02
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback