Utan tummen mitt i handen!

Det är väl tur att jag är rätt händig vad gäller att sy. För jag har nämligen tänkt att axla ett litet projekt här hemma.

Situation: Jag har oftaväldigt svårt för att hitta partylinnen jag gillar.
Konsekvens: När det väl gäller har jag därför inte mycket att välja på, vilket inte blir kul!
Orsaker: I like them lite
såhär, lite hängiga eller i alla fall att dem sitter en bit ner, men det finns inte många sådana. Haha.
Åtgärder: Jag syr ett själv!!!!

För ett tag sedan köpte jag ett stycke tyg, som gilck till en present. Men det blev en del över. Jättefin kleinblå färg som passar alla säsonger. Blue is my colour! Har tänkt mig en tubtopp med rysch längst ner och eventuellt en rosett överst. Har faktiskt fått beröm för saker jag sytt förr.

Hoppas min estetiska sida är på brahumör.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, vad kul. Du måste lägga upp en bild när toppen är klar! Skulle också vilja sy, men jag orkar aldrig ta mig till tygaffären!

Postat av: sabina

uh, jag vill också kunna sy! jag suger på det :( haha

2006-12-07 @ 22:22:33
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Julia

Johanna: Det är klart jag ska ;) Hoppas bara det blir bra.

Sabina: men övning ger färdighet.. ;) satt just nu och funderade på om jag ska sätta igång redan nu :D

2006-12-08 @ 18:32:48
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback