x-mas eve


73263-481


Detta är inte vad jag skulle vilja ha på mig på julafon.. det är vad jag SKA ha på mig. Har funderat och kommit framm till att en enkel klänning med stickade strumpisar är vad jag vill ha. Mysigt men ändå så rätt och så himla hett. Så nu behövs:

  • Svarta strumpisar check!
  • Röd kuvertväska check!
  • Grå klänning med fint fall
    (HM har billiga varianter i Viskos för 2oo kr. Det duger för mig)

  • Funderar dock på att switcha om och ha gråa tights och svart klänning. Finns dock två negativa ting med det:
  • Min syster ska ha svart liknande klänning på julafton
  • Det blir dubbel kostnad för mig då jag måste införskaffa både strumpisar och klänning!

På onsdag ska jag in till stan och kika på klänning i alla fall ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback