Del tre i min serie om sjalar

Knyt din sjal.
Man kan ha sjalen på många olika ställen och kombinera den i oändligheter. Här är tipsen på hur jag brukar knyta mina:

73263-154


1. I håret som ett hukle. Skyddar från sol på detta vis.
2 & 3. Som en bandana
4. I midjan blir den snygg som ett skärp
5. Att lägga sjalen över axlarna har blivit mer och mer uppmärksammat
6. En enkel knut i sidan ser stilrent ut
7. Dubbelvikt scarf som burras upp i halsen. Perfekt då det är lite kyligare.
8. Har du en tunn sjal kan du knyta den enkelt precis som en slips och du får en fin knut.

denna sida tipsas man om hur man knyter sjalen likt bild ett.

Sedan finns det vissa som gör såhär men sin sjal... mindre snyggt enligt mitt tycke..


Kommentarer
Postat av: Dolores

Åhhh, varför har helt plötsligt alla unga kvinnor sexiga sidenscarf av Hermés-typ på sig just nu efter att ha varit hur omodernt i typ 25-30 år? Jag blir upphetsad när jag ser sidenscarves på kvinnor!

2007-05-28 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback