Hemma

Ja. Då var jag hemma i gen. Haft en jättemysig helg på landet. Med salt i håret, sand mellan tårna och friska vindar. Riktigt uppfriskande att åka ut dit. Men sängen är inte den bekvämaste längre. Och jag har nog blivit lite för lång för min underslaf. Men mysig och hemtrevlig är den. Mormor hade med sig en amelia tidning dit, där de beskrev en fotpedikyr steg för steg. Så när det var för varmt för att ligga och pressa, men för tråkigt att gå in, satte jag mig i lä och pysslade om mig själv. Nu har jag babylena fötter med korallrosa lack.
Jag vill verkligen bli brun nu, har kommit en liten bit på vägen, då man ser tydliga streck från bikinin. Men since ingenting är planerat för morgondagen (ännu) så har jag hela dagen på mig att sola. Med undantag för en promenad med Katt. Eller ska jag ta en joggingtur? Mitt friskiskort är nog dammigt vid detta laget. I vilket fall ska jag vara ute, man får ju jämnare färg när man rör på sig ha jag hört.
Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback