Soliga sverige

Har legat och solat i trädgården ett tag. Det är ju så varmt att man får gå in och svalka sig då och då. Ska snart äta lunch i form av gulashsoppa. Egentligen skulle det vara godare med en kall sallad nu i värmen.. grekisk kanske. Men det går snabbare med soppa. Och det är tid jag måste spara just nu. Två vänenr kommer hit vid halv tresnåret´(dvs om en timma) och innan dess ska jag ha ätit och plockat undan lite. Och inte hade vi mycket tll fika härhemma, nu när det behövs.. så jag får ställa mig och baka.. sockerkaka skulle jag tro. Med jordgunnar och glass.. och saft.. Ja det blir bra.

I kväll är det självklart matchen som gäller! Sverige - Paraguai. Måtte vi vinna denna gången.. ja.. vad gör vi om vi inte vinner. ?

Solig onsdag på er alla! Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback