Tidsfördriv

Dödar lite tid, på denna än så läge lugna midsommarafton/dag.

DAGENS:
klädsel: just nu miss sixty tröja och slitna jeans
frisyr: hårband och tofs
låt: Paris Hilton - Stars are blind
tv: Ja... ingen
vill ha: mat
sjuka: vet inte.
tråkigaste: vädret :/
roligaste: middag i kväll

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag
såg dig gråta: oj.. minns jag det. mamma kanske
fick dig att gråta: minns inte
fick dig att börja skratta: alla i White chics filmen
du gick på bio med:martina och carro. Ryktet går.
du gick på stan med: kattis
skickade ett e-mail till dig: hotmail
skickade ett sms till dig: kattis
skickade ett lunarinlägg till dig: har inte lunar längre haha

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: nej
bråkat med ditt husdjur: hur gör man det?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej.. tror inte det

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: nej
Danmark: Ja
Finland: nej
Island: nej
USA: Nej
Tyskland: Ja
Frankrrike: Ja
Spanien: ja
Italien: Ja.
Kroatien: nej.. men om två veckor minus en dag är ja påväg dit
Grekland: Nej.
Österrike: Ja
Schweiz: Ja
Thailand: nej
Kanada: Nej
Brasilien: nope
Belgien: japps

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att dö
Vart vill du gifta dig: i en kyrka.
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: åhh ja!
Kör du bil: nej.. ska börja övningsköra när tid finnes
Har du ett jobb: mhm
Gillar du att ha folk omkring dig: ja. men jag är annars väldigt independent
Är du ett hälsofreak: nej. men klart jag tränar och så
Är du ensam nu: nope. familjen är runt om kring
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Såna man egentligen inte vill ha på huvudet eller som man bara kan en rad av

FAVORIT:
Rum i huset: my room
Typ av musik: massa. Radio 60tal. Hippie. Disco. ALLT!
Parfym: Dior poison
Månad: april eller nej. mitt i sommaren juli
Mat: hm.. thaimat
Dricka: mjölk och cola
Godis: vet inte vad de heter
Tidning: cosmo och VR
Film: Harry potter mfl.
Skådis: Oj. Nicole Kidman,
Djur: giraffe haha! jo det är sant!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: nejj
Sjungit: Ja det har jag
Sagt "Jag Älskar Dig": mhm :)
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: skulle jag nog
Träffat någon ny: nej.. tror ej det
Saknat någon:hm.. ja
Kramat någon: mhm
Kissed someone: ja
Ätit: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback