Två dagars shopping..


Har införskaffat lite nya saker nu de två senaste dagarna. I går var jag och Katt på stan och letade bikini bland annat. I dag åkte jag in till staden på morgonen för att byta min bikiniöverdel till en annan storlek. Och i dag på eftermiddagen var jag med mamma och syster på allum i Partille.

I går köpte jag bikinin som jag velat ha en tid nu. Så härligt när den blev min. För först hittade jag inte min storlek och fick panik! Jag hittade dock en på fel galge. Lyckan var gjord! Köpte även de stora stenörhängerna. Sådana enkla men snygga är slltid bra att ha. Jag har mest haft pärlor innan. Hm´s herravdelning har best "diamantörhängen"!
 


I dag när jag bytt bikiniöverdelen till en annan storlek och skulle hem hade jag precis missat bussen. Okej, jag går upp till Gina Tricot på Vallgatan och hjälper dem att rensa ur butiken.
De säljer allt för max 50:-.
Hittade en adorable klänning för ynka ynka YNKA 29:-. Dock nååågra storlekar förstor. Men det är ju inte mycket som sätter stopp för mammas välgång bakom symaskinen tänkte jag och slog till. Och jag hade rätt. Några styngn och klipp och nålningar senare var den perfekt för min kropp.


På allum inhandlades basic svarta flipsflops från Åhlens. Mycket bekväma!


Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback