Godmorgon

Prov i dag. Och jag hoppas hoppas hoppas att jag pluggat tillräckligt! Åhh vad jag vill att det ska gå bra. Men det ska också bli skönt att få det gjort. Har inte vart mig själv denna veckan. Mycket tröttare och mer stressad. Kanske är det därför jag inte lagt upp några "dagens outfit" - för mina klädval har inte vart något att hurra för när jag valt kläder i all hast. I dag har jag dock tagit mig lite tid och valt mina crocker jeans, röd och vit randig tee, vit kofta från Gina Tricot och mina blåblommiga ballerinas. Till detta ett grått diadem med matchande hårspänne i form av rosett. Kanske kommer bild i eftermiddag för nu hinner jag inte. I dag efter skolan ska jag och Ullis unna oss en tur till stan. Målen är främst bästa 2:nd hand butiken miss righttime och knappkarlssons. Sedan får vi se vad turen erbjuder. I kväll blir det "shlagerjympa" på friskis och sedan får vi se. Nej nu måste jag skynda så jag inte missar provet.. det vore ju synd. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback