Prickar



Gillar verkligen denna klänning som jag hade på mig i dag. Den är så luftig och lagom kort vilket är perfekt i datta väder. I dag satte jag till ett marinblått skärp från HM i midjan, så i dag var den inte lika alinjeformad som den brukar. Visst är det kul med variation!? Till detta hade jag mina vita tygskor (de är mycket sköna att gå i), uppsatt hår och mina guldiga bollörhängen.

För övrigt är det samhällskonferens i morgon. Det lär väl gå... ja jag ska inte säga hur det lär gå exakt. Men jag kan ju meddela att jag började arbeta med det i dag. Ajabaja... men det ska väl lösa sig på ett eller annat sätt... som allt annat. Precis, bra pepptalk Julia. Nej, nu har jag massa annat som står på eftermiddagens lista! Adiós!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Snygg klänning!

Postat av: Julia

Tack så mycket. =)

2006-05-11 @ 18:00:25
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback