Refshed!

Nu har jag tagit mig ett ordentligt bad efter att mamma toppat mitt hår. Hoppas att i alla fall största delen kluvna hårtoppar lämnade mig. Pealade med mina rosa skrubbvantar och gjorde inpackning i håret. Rakade benen och smörjde tillslut in mig med min nya Dove summerglow. Nu är jag mjuk som en... som en.. babyrumpa.. haha. Hoppas också att Dove krämen håller vad den lovar. Jag vet dock många andra som blivit nöjda med den. Jag packade som sagt in håret. Jag försöker göra det i alla fall en gång i veckan. Gärna mer. Jag är verkligen en sunsilk tjej och därför använder jag deras care and repair serie . (den orangea) Den är verkligen jätte bra. Har Shampo, balsam, leave in, hårinpackning, samt andra produkter som plattkräm, booster mousse, curl mousse och anti-frizz kräm. Hurra för sunsilk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback