Sitter inte inne!

73263-47

Oh nej. Denna dag sitter jag inte inne. Jag har legat och solat sedan klockan 12.00 i dag och jag planerar att ligga ett tag till. Det är nästan så jag knappt vill gå in nu för att bara rekomendera min favoritsolprodukt medans jag minns det. Är du som jag orolig för att få fläckar av parfymen i solen? Då är mitt bästa tips denna underbara sololja från Yves Rocher. Den luktar söderhavet och kokkos. Perfekt att ha i väskan och man sprayar lätt på den på kroppen. Plus att den har 2 i solfaktor. Parfym,sololja och sommar i samma förpakning. Som tur är finns den på Yves Rocher som ju har hela sitt sortiment
även via nätet. Så man måste inte ha någon butik nära sig för att få tag på dessa produkter. Det finns även andra produkter i samma serie. Solig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback