Torsdagen den 11 maj

Hej. I dag tog jag och sara en tur till staden. Jag hade en lite liten lista med saker jag ville ha omgående. Så då fixade jag det såklart. Detta köpte jag:

          

Guldig vattenflaska till träningen. Vilken morot till att gå och träna :)

Oversized tee från HM. Med texten Go away please. Men jag är kluven. Ska jag behålla eller inte? Priset spelar absolut ingen roll, men jag hatar att samla på mig saker jag inte vill ha. Tips någon?

Dove lypsyl som man fick med Veckorevyn. Jätte bra faktiskt!

Sommrigt nagellack från Mavala stod också på listan. Jag fastnade för färgen hong kong. Skase om det blir fint.

Samt en ögonskuggsborste. Har kommit på hur mycket lättare det är att applicera med en sånhär.

+ dagens outfit:

    Vit tshirt från JC tror jag.
                       Röd sjal i linningen gina tricot
                       Svarta shorts
                       Vita tygskor med röda snören!

Adiós! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback