En vändpunkt!

När man sitter och funderar och relaterar till sina vardagliga "problem" kommer man då och då på sig själv med vissa saker. Som nu till exempel, då jag satt och funderade på jeanskjolen som jag eventuellt vill hitta och köpa. Okej, det är klart att jag måste prova först för att se om jag passar i det, det är ju prio nummer ett. Men så tänker man, undrar hur folk kommer se det? För den aningen kortare jeanskjolen har faktiskt länge varit "omordernstämplad" och "fjortisstämplad". Men så täcker man, vad gör det om jag inte har på mig det som omvärlden förväntar sig att jag ska bära om jag vill kalla mig för fashionista. Man måste faktiskt inte ha senaste av allt. Jag tycker att det viktigaste är att man har det man själv gillar, och trivs i och känner sig fin i. Det man känner är en själv. Det känns som om jag nu på det senaste verkligen har hittat vad jag gillar bäst och vad som är jag, Julia. Jag har börjat köpa plagg med bättre kvalitet och plagg som är mer eller mindre longer/everlasting. Inga konsiga höga midjor, Inga leggins, inga guldskärp i flätad modell. Jag tror att min stil är en mordern en, som har inslag av det allra senaste, men endast av det jag gillar. I början var det mest att köpa allt som var inne även om jag nästan inte gillade det. Jag var tvungen att vänja mig. Till exempel de röda jeansken, okej det är superläckert, men de satt inte helt perfekt och jag har inte använt dem mycket. Jag ville bara visa att jag fattade att det var röda brallor som gällde. Har någon av er som läst detta fattat min poäng? Mode är det man gillar och trivs i ! Så om jag köper en kort jeanskjol beror på om jag är snygg i den eller inte. Ni är snygga i ERA kreationer, kom i håg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback