Serie - Festklädd - Del 2


Trendy and comfy

73263-432


♥Finkläder måste inte vara alldeles obekväma och innebära kjolar som glider upp, linningar som glider ner eller skor som man vrickar fötterna i. Detta skulle jag kunna tänka mig på en lugnare tillställning, kanske julafton eller på någons födelsedag. En enkel svart t-shirt klänning från Vero Moda matchas med stickade gråa strumpbyxor från HM. Stadiga klackar med en aning platåsula i loubotinanda från Din Sko skulle matcha snyggt och ge en härlig Chloë kännsla tillsammans med strumpisarna. Den quiltade väskan ger en extra feminin touch och kommer från Wedins. Håret skulle jag locka, precis som Katie Holmes (to be Cruise). Assocearerna skulle jag låta gå i deep purple.

Kommentarer
Postat av: emma

Väskan var jättefin:)

Postat av: Julia

emma: Ja det tycker jag med, och det är bra att den inte är dyr heller. 200 eller 300:- tror jag det var ;)

2006-11-17 @ 21:59:49
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback