Skojakt

73263-412      73263-413


Var i stan i dag IGEN och letade i dag skor. Men kom inte hem med några. Var dock på vippen med att köpa skorna nederst från scorett. Men priset (999:-) kombinerat med osäkerhet på skon gjorde att jag lämnade dem i affären. Kommer dock hem och sätter mig vid datorn och finner lite skor från skopunkten. De uppe till höger är dem jag faller för först. Syster kommer upp och ser att jag kikar på de skorna varpå vårat samtal lyder:
Hon: Åh dom skorna har jag testat!
Jag: Asså? Var dem bra?
Hon: Ja! Dom är snyggare i verkligheten än på bild.
Jag: Varför lämnade du dom då?
Hon: Men du vet ju att jag har lite svårt när de ser ut som ridstövlar.
Jag: Är skaften breda?
Hon: Nej, rätt smala faktiskt.   (Mina vader är smala)


Jag håller tummarna på dessa skor och lägger undan ett par det första jag gör i morgon. Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka av dem var det?

2006-11-02 @ 12:37:47
Postat av: Julia

Anonym: Jag var inne på att köpa de överst till höger, om det var det du menade.
Men det blev ett par andra.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback