Välkomna till min garderob och mitt hem!

Lite nytt som jag inte visat upp:


73263-430   73263-429

- Linne från HM. Till för hösten och vinterns alla fester och dylikt. Inte bästa materialet, men det är inget jag räknat med heller. Absolut inte för 130:-.

- Hår produkter från Lindex oxh Schwartzkopf då de reade ut. Mini mousse och straightening cream.

- Hårclips från HM i glittrande rosa och guld.

- En svart hood har införskaffats, även nya örhängen i grått. (För jag tror inte jag har visat dem) Men det kommer att visas på bild vid tillfälle.


Konstaterat: Mavalas lila färg mexico är slut i HEEELA göteborg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart linne :D jätte fint!

2006-11-16 @ 21:29:35
Postat av: Estelle

Snyggt!

Postat av: Julia

Anonym: Tack ska du ha. Ett riktigt kap enligt mig ;)

Estelle: Thank you :) :)

2006-11-17 @ 13:35:07
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback