Dagsläge

Brukar inte blogga såhär på morgonen. För att man inte hinner eller inte orkar. Det är ofta lite slött såhär på morgonkvisten det vet ju alla.

Nyheter!
I går var jag hos tandläkaren och satte in gummiringar mellan käktänderna som ska töja ut mellanrummen tills tandställningen kommer. (Mindre än en vecka nu). Har vart på otaliga tandläkarbesök det senaste på grund av detta. Är lite fed up med tanläkaren, tror ni inte jag tilldelas en vanlig tandläkartid på torsdag?! haha kan det bli mer tandläkare?


I dag sitter jag barnvakt hos en granne. har inte suttit barnvakt förut. Hehe.. men jag hoppas att det går bra. Vet inte om det blir mycket blogga i eftermiddag därför.

Ha en bra dag alla! Ps. Ni som har erfarenheter av tandslällningar alternativt sitta barnvakt ; me want some advice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback