En lattedrickares bekännelser

Har kommit fram till följande som den lattedrickare jag är:

♥ Godast kaffe av alla gör Condeco
♥ Äckligast kaffe latte gör Pressbyrån (det erfarade jag i dag)
♥ Om man jämför Statoil och Pressbyrån är Statoilds godast. Men ändå inte så god..
♥ Den billigaste och godaste och snabbaste latten kommer från Mcdonalds
♥ Det blir helt ok att göra latte hemma, tro mig.
♥ Jag har ännu inte smakat starbucks latte. Det finns inte i Göteborg.. ännu.
♥ Mina latteundersökningar kommer att fortsätta...


      

Kommentarer
Postat av: LinaLove

Starbucks är min hemliga last...
eller inte så hemlig heller

Postat av: Julia

LinaLove: jag vill också ha starbucks här i GBG. kram.

2006-10-15 @ 10:12:42
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback