Lycka fredagen den 13

Shoppingen som gjordes fredagen den 13 var minst sagt lyckad.


  ♥  En Kookaiväska fick följa med hem. Syftet med den är främst gymnastikkläder eller när jag har mycket böcker att bära till skolan. Min Friis väska har jag inte för avsikt att byta ut.


  ♥ En "smyckeshand" hittade jag på Fiorucci assicorizes. Perfekt att hänga smycken på. Har letat länge och hade gett upp hoppet på att hitta en.


  ♥ Ett par lila NK cocktail örhängen kunde jag inte motstå (som vanligt), så de fick följa med hem och bekanta sig med mina andra färger, bland annat de rosa som jag införskaffade tidigare i veckan.


  ♥ I dag svängde jag förbi stan efter jobbet och köpte en kattkofta! De har fått in nya! Yes Yes! Finns det ett sötare motiv?

Kommentarer
Postat av: Nina

en fråga bara, den där smyckeshanden var otroligt cool, vilken affär hittade du den i? :D

Postat av: Julia

Här i göteborg fanns den i på fiorucci accesorises. Det är en ganska ny affär som ligger snett emot weekday. Så bor du här i gbg är det bara att kila dit.. annars kolla om det finns någon fiorucci nära dig :)

2006-10-17 @ 16:51:41
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback