Ten things i hate about you

Sitter här och föröker låtsas som om det jag gör är mycket vettigare än den läxa jag egentligen borde ta itu med. He he.. jag har english speech i morgon och jag är inte klar med all fakta ännu. Vet inte om jag nämnt det men vi jobbar med Rwanda och det är det mitt tal kommer att handla om. Härligt att det kommer gå IG - bra! För övrigt är Josefin sjuk, halsfluss. Saker och ting är inte lika kul när hon inte är i skolan. Come back soon! Ska komma i håg att byta mitt andra indval (dans) till meditation och stresshantering i morgon. Hoppas att det finns plater kvar. För övrigt börjar jag i kväll läsa Romeo och Julia. Passar mig  ; ) Julia = Julia!
För övrigt.. don't you just love
this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback