VR & HM


NU LIGGER VIKTOR AND ROLFS KOLLEKTION UTE PÅ NÄTET FÖR OSS ATT BESKÅDA
Det var inte riktigt min stil på alla plaggen. Det är en väldigt kvinnlig kollektion, så en jeanstjej som jag kanske inte hittar jättemycket. Men lite. Jag har skrivit in den 9 november i min alanacka och tänker förmodligen försöka få tag på något av dessa plagg:


73263-402   73263-401   73263-399    

Super fräsht nattlinne med trosor. Det slog mig att om jag får tag på ett sådant så ska jag ge det till en vän i julklapp. Ja det skulle passa precis! Så jag hoppas!


Underkläder behöver man alltid och vem kan motstå detta söta set med rosetter? Inte jag!


Sjalen var det första jag föll för. Satt här i morse och funderade på var jag kunde hitta en snygg sjal. Förmodligen är det problemet nu löst. I glansigt brun med beiga rosetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback