Rapport

Tänkte starta med en liten rapport över de senaste dagarna.

I torsdags åkte alla itme2orna på läger i härryda. Rätt kul faktiskt. Kom hem på fredag eftermiddag och på kvällen gick vi till caroline som fyllde 17! Grattis igen i efterskott gumman! På lördagen blev det middag med tjejerna, en och annan pojke dök också upp.
 
I dag blev det åka in till stan för att köpa present till syster som fyller år på torsdag. Jag tror jag vågar avslöja vad som köptes. Ett leoparddiadem (som jag inte gillade, men som hon önskat sig. Ja ja.), ett par NK Cocktail örhängen i härlig rosa. Också ett pärlemoskimrande rosa läppglans från rimmel. Samt två par trosor. Hoppas hon blir nöjd.

Nej nu skulle jag ju kolla upp när det var mitt HM paket skulle anlända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback