Som handen i handsken!

   
~ Har nya jeans. Köpta på Åhlens för bara 400:-. Lite lägre midja och snygga slitningar. Vet att det är inne med oslitna mörja med hööög midja - men jag känner att jag måste blanda in egen stil. Och jag måste erkänna att jag tröttnat liite. Nu har jag i alla fall bunkrat upp väl för hela jeansåret. Känns bra!


   
~Nya skönhetsgrejor. Nytt härligt lipgloss från Rimmel (ett himla bra underskattat märke med bra priser.) I färgen Syrup. Mysigt glansig och smakar loveli. Så håller man sig inte så har man ätit upp det himla fort. Även en söt söt rouge-/ puderpuff med rosett från Raglady. Design: Lisbeth Dahl.


   
Och som handen i handsken. Hittade dessa på allum i går och tänkte att det var lika bra att köpa så man har. Sånthär tar ju ofta slut. Storlek small blev det för mig, för de töjer sig enligt expiditen. (Eller?) Fresh i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback