Snart skriker plånboken "Im starving!"

image398

Dagen på stan gjorde garderoben trängre, men plånboken hungrigare. Anyways.

 ♣ Jag kollar ofta bland HM trend. I bland dyker det upp några godbitar som inte är för extrema, som denna tunika (?).
I bomull och siden, Toppenmaterial!
Dock vet jag inte om färgen är min, men ändå. 

 ♣ KappAhl hade ommbygnadsrea, den enda anledningen till att jag kikade in, och det var väl tur. Hittade en sjal i gammelrosa på halva prsiet. 

 ♣ En vit tee hängde med hem också.
(Och don't ask about axlarna på tröjan, eller den framåtlutade posen heller för den delen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den första tröja var jättesöt, och jag tycker att färgen passar dig perfekt! :) Kram

2007-04-04 @ 20:06:30
Postat av: Julia

Tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback