Utmaning - vilka är dina favorithunkar?

       

utan inbördes ordning

Orlando Bloom Alla som sett Pirates of the caribean, speciellt trean, vet kanske hur ont det gjorde i hjärtat av den vackra scenen i slutet då Orlando är på en strand med Kiera. Kiera ska vi byta plats?

Jude Law Okej för att han was chaeting on Sienna, men med det smilet han visar upp i The Holiday förlåter allt. I alla fall om man är utomstående.

David Conrad Kanske inte så välkänd. Sedd i serien Ghost Whisperer (där han spelar brandman!!) tillsammans med Jennifer Love Hewitt. Jag vill också ha en såndär jättekram!

Josh Holloway Från serien Lost (tv4). Från början ett riktigt hatobjekt med sin snorkiga attityd. Men ju mer han började sympatisera med rollfiguren (favoriten) Kate (Evangelie Lily) ju mer ställde man sig på hans sida. Nu är det nästan bara på grund av honom man ser programmet.. nästan.

Justin Timberlake I bland förstår man inte varför han är så snygg. Egentligen. Men jag kan inte säga annat än att jag är avundsjuk på Jessica Biel och att jag blir knäpp då jag tänker på vad både Brittan och Cameron förlorat.
 
Nu är det din tur. Vilka fem är dina favoriter och varför?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har nästan samma, men jag kanske tar mig lite tid senare oc gör utmaningen

Postat av: Alice

Jude Law är nr 1 för mig, men benjamin mc kenzie (ryan i oc) och luke i oc är nice också. marcus schenkenberg är ju inte helt fel heller...

2007-08-17 @ 09:23:45
URL: http://aliceg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback