Ribbons



Hej! Sitter i Stockholm och knapprar på tangenterna just nu. Snart middag/lunch och hem med tåg i kväll. Hemma sent. Gårdagen spenderades först på skansen i snedblåst (brr) och sedan tog jag mig (själv = stolt! ;) till söder för AA, Tjallamalla och Beyond Retro. Sedan till city för mer shopping. Det blev dock lite stressigt men en del fick jag med mig till slut. Avslutade på Urban Outfitters, som jag härmed bara anser gott om. Härligt utbud, lyx i proven och snygg lokal.

I dag tog vi en snabbrunda på Täby centrum och jag hjälpte pappa med julklapparna. Det blev kalasbra! ;D
Funderar så det knakar på ett festlinne med stor rosett bak som jag provade. Hoppas den finns i Götet om jag ångrar mig. För det tror jag att jag gör...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om linnet liknar den där klänningehn det minsta så ja ja jaaaa!

Postat av: Tamara

Gud vad söt!

2007-12-06 @ 18:01:36
URL: http://tamaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback