Vad jag letar efter på rean

Camilla Åkrans » Numéro » 2
Revolutionerande! Men användbar?..

När man var yngre var rean tillfället då man kunde köpa sjuttioelva tröjor för 150:-. Man brydde sig inte om materialet och tyckte att det var bra att en tee bara kostade 29:-. I dag är det skillnad. Att prioritera och tänka lite längre än näsan räcker i reahysterin är inte helt fel. Detta ska jag fortsätta titta efter i år:

-Jag vill ha och behöver faktiskt ett par nya jeans. Ett par designerbrallor på halva priset ska nog gå att hitta om man bara vill. Hoppas på att de på Fiorucci kommer ligga kvar. ;)

-NK:s rea startar den 7:e januari, jag ska leta efter en keps för alla soliga tillfällen i vår och sommar. GANT eller Polo Sport kanske...

-..funderar på att unna mig (förhoppningsvis blir dessa inte dyrare än en budgetvariant) några lyxigare underkläder. Det behövs i vilket fall.

Kashmirkoftor och skinnväskor samt chinos. Och de klassiska kärlek-vid-första-ögonkastet-köpen såklart ;)

Bild: Lundlund.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback