Lager 157 resultaten

Fyra plagg kom jag hem med, varken mer eller mindre.
Drabbades av migrän på väg dit och jag fattar verkligen inte V A R F Ö R ? Vad är det frågan om?
I alla fall, det la sig väl en aning och jag klarade av att springa bland hyllor och galgar och allt.

73263-523



        

♥ En styck bondelid tröja röd/vit. Valde mellan denna och en i marint. Men rött kändes rätt för stunden. 199:-
♥ Rolling Stones tee i grått. 180:-
♥ Långa linnen i vitt och svart. 49:- st.

Inte så mycket men bra!

(om inte alla uppfattat vad lager 157 är så kan jag berätta att det är en stor affär en dryg timma från Göteborg med märkeskläder (många svenska, ex. koola anna, bondelid, boomerang, miss sixty, levis, odd molly, denim birds, tiger, dyrberg kern, addidas, paul frank, frank dandy mm. ) men där priserna är nedsatta. Antingen utan anledning, för att det är provkollektioner eller utgående kollektioner. Alltid 50% eller mer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga kläder.Tyckte rolling-stone teen var fin och baslinnena i svart och vitt.

2007-02-14 @ 12:31:41
Postat av: Julia

Tack tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback