Lördagsbestyr

Har varit hemma i dag. Hållt mig för mig själv. Storasyster och mammi har fått magsjuka. Jag vill INTE drabbas av detsamma! Tvättar händerna stup i kvarten. Vädrar rummet och har varit ute. Kommer inte heller vara hemma i kväll då jag är bjuden till K. Vi ska mysa och kolla på melodifestivalen. Men jag har hört att det bjuds på chokladfondue först. Mumma! Alltså, jag håller mig lite undan tills det värsta har lagt sig här hemma.

Så vilka hejjar ni nu på i kvällens deltävling? Jag ser fram emot Caroline Af Ugglas, inget jag tror kommer vinna. Men hon är klart cool att titta på. Och det ska vara med en tjej som heter Sara någonting.. hörde henne i så ska det låta.. och vilken röst! Gåshud i varje ton!

Förhoppningsvis så är jag frisk även i morgon, och förhoppningsvis kommer jag in till stan och får köpt ett par gympadojjor... och kanske något mer. ; )
Jag sätter i gång med träningen igen på måndag. Jag har faktiskt längtat väldigt mycket.

Puss och Kram.
(Och kom i håg att tvätta händer och att vara noga med hygienen, varesig ni är eller inte är sjuka. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback