Tidsfördriv

Blond eller Brunett - stay blonde!
Blåa ögon eller Bruna ögon - like me!
Vanilj eller Choklad -men det kan vara såå olika.
Hund eller Katt -Hund? Fy!
Christina eller Britney - Haha var det en fråga?
Läppstift eller läppglans - det som passar bäst för stunden såklart! =D
Rock eller rap -Rnb?
Rosa eller lila - why wear black when you can wear pink?
Tv eller Dator - Så slappt
Hockey eller fotboll -blod på isen! blod på isen! blod på isen!
Bergochdalbana eller vattenbana - orka bli blöt..
Guld eller silver -Gulderan går mot sin död, silver, välkommen!
VH1 eller MTV
Sanning eller konsekvens - drar mig alltid för konsekvens, mest för att man måste resa sig upp..
Harry Potter eller Lord of the rings - Both!! Dock måse jag säga att HP är lite bättre.. typ.
Viinter eller Sommar -så känns det i alla fall nu!
Stjärnor eller Månen -det värsta som finns är fullmånen. Sover aldrig bra vid fullmåne.
Sko eller Sandal - stadigt och bra!
Bad eller dusch - Vardagslyx!
Syster eller broder -älskar mina systrar!
Svart eller vit - Tror jag.. ;P
Långt hår eller kort hår -På mig; långt, På typ... H; Kort! :D
Klänning eller kjol
Mobil eller Telefon
Lägenhet eller Hus - vet ej..
Tall eller Gran - en?
Ring eller Halsband
Jordgubb eller Hallon
Sverige eller Norge
Höst eller Vår
Jeans
eller Leggins - leggins är inte alls min grej.. don't like at all.
Jul eller Påsk
Tv spel eller dataspel
Afrika eller Asien - mexiko?
Bil eller Buss
Nagellack (och) läppstift
Hav eller Sjö - saltvatten i håret= sommar!
Husdjur eller Bondgårdsdjur
Mercedes Benz eller BMW   nej nej nej... HUMMER TRUCK!!
Nyår eller sommar
Hetro eller Bi
Plugga eller Arbeta
Fängelse
eller Döden
Löshår eller Äkta -extensions? no thanx!
Ipod eller Mp3
Lång
eller Kort
Snowboard eller Skidor
Guns n`roses eller Iron Maiden - Queen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback