Tony And Guy Frizz Smoothing Shampoo

Som jag utlovat kommer nu utvärdering av Detta shampoo och balsam, har använt slut en omgång nu, och tänkte att det då skulle vara lagom med ett betyg.


Toni & Guy Frizz Smoothing ShampooToni & Guy Frizz Smoothing Conditioner


Pris: 250ml - 100:- / 75ml - 25:-
Lukt: Luktar inte något speciellt, men ändå väldigt fräsht. Luktar lyxig hårsalong.
Lödder: Löddret är inte vattnigt utan mer som grädde. Jätteskönt!
Finns hos: Åhléns (säkert bland annat)
Resultat: Det hjälper faktiskt! Mindre frizz direkt då man låter håret självtorka, men även i det långa loppet på dagarna.
Väntat resultat: Jag har lite svårt att lita på produkter då många gjort mig besviken. Så vad jag väntat mig var inte så mycket. Hoppades bara på ett bra resultat!
Negativa effekter: Inga vad jag märkt ännu..
Kommentar: Känns som om jag hittat ett shampoo jag verkligen gillar, det är drygt och det gör inte håret fett eller torrt. Räcker länge på en person, jag behöver bara tvätta håret tre gånger i veckan nu, ibland två.
Betyg: ♣♣♣♣ / ♣♣♣♣♣
En fyra, jag tror det finns shampon som är bättre nämligen, någon stans därute. Men lätt det bästa jag testat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback