Tankar om min glesa bloggning..

Alltså i bland är jag bara så himla dålig på att blogga. Det blir bara vanligare och vanligare. Försöker, men har mycket annat som kommer före, och ofta när jag har tid blir det ändå inget av.. av någon anledning. Jag tänker, att jämför man med många andra så har jag inga läsare alls. Tänker att jag bloggar för mig själv, att det bara är jag som läser min egen blogg...  Det känns lite lönlöst att blogga i bland, då tanken  att jag bloggar för MIN SKULL brister vissa stunder, och i ärlighetens namn har jag funderat på att lägga av i bland. Men så tänker man på hur underbart det är att få skriva av sig, notera sina tankar och vad man gillar. Och så tänker man att vad är det för skillnad på en läsare som bryr sig och 500? Finns det kanske någon kotte där ute som faktiskt uppskattar min blogg? Ska i alla fall försöka bättra mig, ett meddelande till om inte eventuella läsare, i alla fall till mig.

Kanske ett väldigt luddigt utlägg, känner mig bara skyldig att förklara mig i fall det finns någon där ute som läser.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Jag läser din blogg lite då och då, tycker den är kul att läsa. Speciellt när du tar upp det här med naglar å nagellack. Det är verkligen roligt och intressant tycker jag.

Kram!

2007-02-01 @ 15:27:51
Postat av: Julia

Kul att höra, det vet jag att du gör ;)
jag ska föröka bättra mig på den fronten med :D

Postat av: Maja

Hejsan, är kanske inte världens bästa läsare men kollar in här då och då, bra blogg tycker jag ;P

2007-02-01 @ 19:19:31
Postat av: Julia

Maja: Kul att du gillar bloggen. Jag borde uppdatera mer i vilket fall. Ha det bra! Kram.

2007-02-01 @ 22:11:28
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback