Dreaming of

image532

Just nu vill jag ha / är jag i behov av dessa ting extra mycket.

♥ Den vita blusen från HM har jag kännt på många gånger, men jag vet inte varför jag aldrig provat den på. Better catch one up before they are all gone.
♥ Gummistövlar känns som A och O i detta svenska sommarväder, dessa är från Viking, men hunter är också ett alterntiv.
♥ Kleinblått nagellack är ännu inte inköpt.
♥ Jag tänker på de wedges jag provade på HM häromdagen. 300:- är ingenting och jag är sugen på nya klackar (OBS; klackarna på bilden är inte samma som jag vill ha).
♥ Notebooks från Ordning och reda kommer vara årskurs tres A och O. Jag vill ha alla färger - en för varje ämne.

Kommentarer
Postat av: Nadde

Vilka vackra notebooks!

Postat av: Julia

Nadde: Visst är de härliga :) ;)

2007-07-04 @ 17:41:37
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback