Celeb news

  


- Ser en bild på Posh, tänker "fy va dom byxorna inte framhäver hennes bästa (pearshape)". Läser efteråt; Victoria promotar hennes nya byxkollektion. Opps.. inte bra där Vic.

- Nicole som sagts vara gravid har tydligen pushats på att ansluta till något rehab för sin vikt och därmed ta bättre hand om babyn. Det är Joel som tydligen tjatat om detta då det sägs att han sagt något i stil med att han annars lämnar henne. Oj oj...

- Just confirming that Nicole is deathly beautyful.

Pics från www.hollywoodrag.com


Kommentarer
Postat av: sorbonne

Din blogg är jättekul att läsa - och NicRic klänning underbar!

Postat av: Annika

Väldigt konstigt om hon är gravid! Har fyllt i listan som du utmanade mig på :-)

2007-06-15 @ 21:06:42
URL: http://annika.tjejsajten.se
Postat av: Julia

Sorbonne: Tack vad glad jag bli, verkligen! :) åh visst är den. Me want!!
Annika: Ja, man undrar ju!..
Åh, då ska jag ta mig en titt ;)

2007-06-15 @ 22:58:18
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback