Dagens outfit + orangea bekräftelser



(klicka på bilden för att förstora)

I dag blir det slitna jeans från Crocker, A-linjeformad tee (likheter med chloe nedan?) HM-trend (ny btw), de nya armbanden, min Friis klocka och med min ucla sweatis på armen. Solbrllorna är såklart på. Och mina nya vita wedins canvas på fötterna.

Som om inte detta vore nog så har jag faktiskt slått upp ordet orange i ordlistan där det står att det är oböjligt. Inga fel och inga rätt därmed. Ska aldrig mer känna mig obekväm när jag skriver om oranget. Och där var beviset. ;)

Kommentarer
Postat av: lenie

köpte den där teen i helgen, så snygg!

Postat av: Julia

lenie: eller hur! :) hade på mej min i dag! :)

2007-07-09 @ 21:39:51
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback