Sommarrader

Vad ska du göra i sommar: Sola, bada, gå barfota i gräset, picknicka, fika, parta, shoppa, lata mig, läsa böcker, ha bjudningar, baka och umgås. Vad annars? (Även om jag måste erkänna att jag ska jobba lite med).

Sommarens plagg: From my point of wiew? Svårt.. men eftersom att jag redan nu praktiskt taget bor i mina korta jeansshorts så blir det svaret; Korta jenasshorts!
Alltid i väskan:
Min addiction - mobiltelefonen, min superrosa agenda, plånbok med i princip allt i, nycklar och lipgloss (just nu Estee Lauders Rose). 
Sommar för dig: Sena kvällar, sena mornar - kortfattat.
Restips i sommar: Packa snygga kläder only, och du riskerar inte att hamna sittande i ett par
UMBRO-shorts och TRISSLOTT-reklam-tee. (Bara för att det är snyggt måste det inte vara obekvämt)
Vad läser du helst: Böcker alá djävulen bär prada. Men i sommar kommer Harry Potter (the last one!!)  ligga på nattygsbordet.
Bästa Sommartipset: Tag dagen som den kommer och våga hoppa på alla spontana tåg.


Listan är lånad från Lolita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback