Aldrig som man tror

Jag ska nog börja säga att jag inte ska blogga på söndagar, för man har ALDRIG tid över även om det ser ut så dagen innan. Fullt upp i dag, och har inte ens hunnit gå ut, vilket inte känns så bra.
Men i morgon funderar jag på en långpromenad i stan, skulle vara så härligt om det är bra väder. Köpa en latte eller en chai, och bara gå. Påklädd om det är kallt så klart. Gärna i gott sällskap. Gå från kungsport till vasa och haga, järntorget och förbi fiskekyrkan sedan avsluta på café i centrum? Vi får väl se.

Men läxan blir jag ändå inte av med, och har jag otur så är det dåligt väder i morgon med.. men nu vill jag vara optimistisk.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Märta

Hopplöst med läxa, ursch!

Postat av: Julia

Lisa-Märta: Eller hur, och så fort man är klar med något får man en hel hög till på sig. kram.

2007-03-07 @ 16:48:08
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback