Big Tv Night

Efter en lång dag i skolan kom jag till slut hem. Filmkunskap med K på morgonen och sedan tidningsprojekt resten av dagen fram till klockan fyra. Det är kul, men det tar på krafterna.
Men efter några mackor och en kaffe var jag i gång med läxorna (vad annars). Matten är klar och jag har tänkt att fortsätta på labbrapporten, sedan får det vara bra.
 
Hey, ni missar väl inte veckans TV kväll.. 19.00 kommer Sofis mode på kanal 7 och efter det vid 20.00 det nya programmet  "Tack gode gud".. eller heter det så? på tv4. Sedan vid 21.00 kommer lost för alla oss som följer det. Så det blir till att kolla på tv resten av kvällen. Ännu en anledning till att jag bör fortsätta med läxan... tyvärr.

Kommentarer
Postat av: milla

klockan 21.00 kollar man på Grey's de är VÄRLDENS bästa program :D

2007-03-22 @ 20:16:36
Postat av: Julia

Milla: Men åh, jag har ju inte den kanalen. Tyvärr :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback