Fredagslista

       Edith flat moccassins large view     


Lyssnar på just nu:
Tystnaden
Jobbigaste skolämnet: Matte, all times!
Favoritcafé: Condeco är mordernt och gör underbar latte!
Favorittidning: Elle, VR
Största som händer i sommar: Än så länge Justin Timberlake i juni!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min jeansblus från HM
Längd: 165
Byter gärna garderob med: Nicole Richie.. bland andra..
Vanligaste färgen på mina kläder: Blandat.. men mycket svart,vitt, och olika blåa nyanser.
I sommar kommer jag gå klädd i: Flats, korta shorts, a-linjeformat, slitna tshirts och jeansfärgat
Men absolut inte i: Skjortklänning (enligt mig uttjatad), flipflop + leggins
Min yngsta kusin heter: Hm.. Max
Favoritmodellen just nu: Just nu.. hm.. det är så många så jag säger longtime favoriten Lily Cole
Byxa eller kjol? Byxa.
Så många skor har jag: Oj.. asså jag orkar faktiskt inte tänka efter
Sminktips till allmänheten: Naturligt.
Du trodde att han skojade när han sa: "Vem är du?" haha nej jag skojade bara.. så bitchig är jag inte. Alls.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Någon Lbd från Chloe, en mulberry euston och ett par flats från chloe
Senast utlästa bok: Sushi for beginners - Marianne Keyes
På rasterna i skolan: Varm Choklad från Automaten SOM ALDRIG FUNKAR!!!
Mitt rum kan beskrivas som: Väldigt turkost. Städat i början på veckan, total mess på slutet.
Mig själv med tre ord: Kreativ, Glad och Envis
Jag tränar: Vid de tillfällen jag inte är sjuk..
Jag ville bli när jag var liten: Bli florist
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Journalisthögskolan är det som gäller för tillfället.
Linje på gymnasiet: Media.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback