Höjden av glädje.. och trötthet

Bad news first.. och ja jag kommer att klaga på skolan. Tidningsprojektet är ju succesivt i gång och ja det är kul, MEN jag måste fixa intervju och ha genomfört den samt skrivit klart min text till på torsdag! DET ÄR EN VECKA!
Hur ska jag hinna? Jag satt kvar i skolan i vad som kändes som ett år och ringde efter kvinnliga journalister. "Nej hon har gått hem",  "Nej hon är gravid och mammaledig",  "Nej här finns ingen sådan"
JAHA.MEN.VAR.HÅLLER.NI.HUS.DÅ?
En har dock fått mitt nummer, men undrar om hon hör av sig.

Naturlabben är fortfarande inte klar.. hur lång tid kan en uppgift ta? Ska planera elevledda gympalektionen som jag och Josse ska hålla i morgon. Bränna en cd till.
Jag ska skriva frågor till (förhoppningsvis) kommande drama-intervju.
Så ska jag läsa på inför redovisningen i EU-ekonomi i morgon. Och tvinga mig inte att hoppa över friskis vid halv sju. Så långt får det inte gå.

Trots att jag verkar som världens största PMS-atombomb så finns det ändå något som får mig att le.
I dag fick vi betygen för hur det gick på Naturdebatten. JAG.FICK.MVG!
Jag satt och tänkte, gör dig nu inte besviken. Det lär inte bli mer än G. Men där ser man.
Later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis (:

2007-03-22 @ 19:59:30
Postat av: Julia

Sandra: Åh, tack. :D Jag är fortfarande jätteglad för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback