Dagens guldkorn

image765   
Hur defineras guldkorn?


Förnuftet har svårt att hålla koll på känslorna just nu. Jag känner inte alls för läxa, urk, men jag vet att jag borde göra det. Om någon bara kunde göra all läxa för mig för denna enda gången så lovar jag att.. ja i alla fall skulle det vara schysst. Tror att jag ska muta mig själv med att inte öppna nya Kicks-tidningen fören jag pluggat en del. Nu ska jag lägga band på mig själv. Minsann.
Förresten vann min grupp för snyggaste
kampanj i dag. Kul att folk gillade montern! :D Och så hade jag turen att vinna i "dagens blogg" hos lovely Lolita. En underbar start på dagen! Det kallar jag uppiggande guldkorn i vardagen. Sådana behövs!

Hur var det nu?.. läxa ja..


Kommentarer
Postat av: Matilda

sweet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback