Biktstolen

image656
Just hanging around doing nothing.. unfortunatley.

Ni vet dendär känslan då man vet att man borde plugga undan men inte kommer till skott för att man är så slö.. så känner jag nu. Aja baja..

Har räknat ut att nu den senaste veckan (från torsdag till idag) har jag skrivit femton inlägg. Det blir i genomsnitt cirka två inlägg om dagen. Jag måste ta mig i kragen och blogga mer. Jag vill blogga om så mycket men har inte alltid tid. Ska försöka slänga upp inlägg på någon rast varje dag i skolan kanske. Då finns kanske möjlighet att hinna med mer?! ;)

Nej.. nu SKA jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Dashy

Här sitter jag och känner på samma sätt. Jag har ett berg av läxor och istället för att ta itu med dem finner jag mig själv framför datorn..igen! :)

Postat av: Julia

Dashy: Ska vi bilda klubb? ;)

2007-10-05 @ 12:07:44
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Dashy

Haha, ja why the heck not! :D

2007-10-07 @ 00:55:23
URL: http://dashy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback