Interested in

image717


♥ Nu börjar det klia i mina lipglosskära fingrar. Ett nytt gloss skulle vara på sin plats och en höstig härlig färg står på önskelistan. Har länge tänkt att testa ett från Mac eller Nouba. Men chanels lipglosses hägrar ju också.. jag får ta mig ut och leta efter det bästa hel enkelt! (Några andra tips btw?)

♥ En ny parfym skulle jag behöva. Är lite trött på mina. Armanis Diamond - någon som testat den? Är i vilket fall oerhört lyxig. Måste också ut och prova.

♥ Ny hårmask behövs. Ska denna gång testa Phc:s variant tänkte jag. Gud vad jag ska testa hit och dit då.. ;)

Kommentarer
Postat av: christer

har hört att armani parfymen luktar väldig bra
fin bloq föresten,hittade hit genom google

2008-01-27 @ 05:11:53
Postat av: Julia

Ja det gör den också! :D Kul att du hittat hit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback