Jag är en dagmänniska!

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? En och annan crush drabbas man väl av..
Hur tidigt stiger du upp? Ofta tidigt. Vanligtvis mellan 06.00 och sju men senare om jag har sovmorgon såklart ;)
Vem/vilka vet mest om dig? Min vän K
Gillar du att slåss? Ehm.. nej.
Vad ska du göra ikväll? Plugga undan lite. Se House.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? I överkäken (tandställningen har precis spännts)
Är du bra på att måla? Nej, jag skulle inte mena det.
Vem kramade du senast? Var det mamma? Eller K?
Vad längtar du till? Shoppingdagen med Sara och Josefin på torsdag! ;)
Vad heter dina husdjur? Min favoritkanin hette Max. Men han finns inte mer.. ;(
Har du körkort? Nej, och jag är segast på att övningsköra. 18 år och kört tre gånger. På en parkering.
Favoritgodis? Segt och choklad.
Morgon- eller nattmänniska? Gillar inte att gå upp megatidigt, går och lägger mig i tid. Jag är en dagmänniska! ;)
Sparare eller slösare? Oj.. är man en slösare om man inte sparar något av studiebidraget? Mittemellan!
Har du några homosexuella vänner? Nej. Tror inte det. Hurså liksom?
Bio eller promenad? Båda!

Är du kittlig? Ja. Rör inte mina lår!
Rädd för insekter? Nej. Bara spindlar.
Anser du att du är stark? Det beror på vad man jämför med..hehe.

Lista snodd från
Lolita (som vanligt.. ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

jag är 24 och har kört...EN gång, på en parkering! så du är inte den enda sega körkortstagaren ;)

2007-10-03 @ 19:02:33
Postat av: Julia

Johanna: Okej, skönt att veta :) När folk frågar hur det går brukar jag svara "Jag har lärt mig sätta på blinkersen när jag svänger". En sådan bedrift alltså. Kram ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback