Roberto Cavalli for H&M

 
     
Favoriterna ut kollektionen, mest assocearer som synes.

Jag är lite kluven. Kollektionen är synad i varje söm och visst finns det mycket fint. Me ändå känner jag mig lite besviken.

Jag har två teorier:
1, Jag hade hoppats på något lite mer bärbart / vardagligt. Visst hade jag väntat mig glamour (hey, det är ju Cavalli vi snackar om) men något basplagg brukar ju slinka med. Jag menar - när ska jag få använding för en guldig (supersnygg) paljettklänning?
2, Djurprint-trenden har gått i ide hos mig. Ska man väcka alla fläckar och ränder igen? Jag är aningens skeptiskt till vissa print.

Annars tycker jag att det är kul med mer glamour till gråa Sverige. Smyckena kommer säkert gå åt som smör då modellerna har varit "it-smycken" ett bra tag. Ska bli kul att se kläderna live, däremot är jag inte längre så säker på att jag kommer hänga på låset den 8:e november.

Kommer du?

Kommentarer
Postat av: Dashy

Jag älskar ringen! Jag är fortfarande inne på det där med chuky ringar och den där var ju perfa. Får hoppas att den finns kvar en liten stund i alla fall för jag tänker då inte köa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback