Stort frågetecken på Chanel

73263-673

Chanel Ready To Wear Spring 2008 - vad är det jag ser?
Visst har Karl Lagerfeld alltid ett speciellt sätt att designa. Nyskapande är kul, men inte när det blir.. förlåt, men faktiskt fult. Självklart finns det vissa plagg som jag mer än gärna skulle äga, eller som känns okej. Men i helhet tilltalar inte kollektionen mig alls. Visst, det känns rätt att göra en mer lekfull kollektion till våren. Och jag gillar jeans. Men sedan går det ju en gräns för hur man använder det. Delar av kollektionen skulle kunna bli coolt 90-tal, men någonstans blir det ändå fel. Tidigare kollektioner har varit bra, och
förra årets S-kollektion var svart-vit klassisk featuring playful.
Vad hände Karl?

  
Kollektionens guldklimpar.

  
Vad hände här?

Nu måste jag veta, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback