Tips från stan - en solig sådan (stad alltså)

Måste bara först skriva att jag hoppas att alla i detta avlånga land hade lika vackert väder som jag hade hos mig igår. Jag vaknade och dimman låg vit över trädtopparna och kullarna. Solen lyste på de orangea och gula bladen, och när jag gick ut värmde solen. Det blev en riktigt härlig dag helt eneklt.


  image659
Stellas orginal och Zaras variant

Hur som helst har jag världens tips; för alla som gillar Stella-koftan (vem gör inte det) så kan jag berätta att Zara har en snarlik kopia i samma nyanser och typ av mönster. Enda skillnaden är väl att i stället för isbjörnar, som det är på
Stellas kofta, är här kameler. Men vad gör väl det? Cirka 500:- tror jag den låg på. Skynda fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback